Edició 2004 tiratge de 5
4 fotografies b/n 50 x 70 cm.



És curiosa aquesta sensació de transparència en un aeroport.
És curiós com, en el fons, tots tenim urgència en sortir d aquest espai de trànsit, d insuportable anonimat, espai creat per no ser, en el que transita gent anònima sense origen ni destí conegut, individus transparents les mirades dels quals creuem a la velocitat de la llum.

La mateixa sensació és extrapolable a l espai del museu arqueològic, encara que aquesta vegada la reacció és d atracció. Una atracció que fa que l espectador acabi per desaparèixer, travessat per la mirada d una representació realitzada per ser vista només per éssers divins, per arquetips que vaguen pel nostre imaginari des de fa milers d anys.

Viatger i observador acaben per desaparèixer en aquests espais de trànsit, evaporant-se en la foscor dels temps, difuminant-se en la memòria.

Viatjar i mirar són accions vitals que arriben a absorbir la consciència de l individu.

Aquestes fotografies mostren dos espais de l aeroport de Barcelona i del museu arqueològic d el Caire, dues imatges supèrflues i sense més interès que en el detall de les persones que els transiten, que vaguen d un lloc a l altre sense cap limit, en un temps irreal, doncs la càmera és impossible que capti alhora els diferents moviments que es recullen en les fotografies.

Viatger i Observador accedeixen lliurement a una nova dimensió espacial i temporal dins d un lloc de transit continu anomenat art.